برخی دوره های محبوب
درباره ی دوره
آموزش بخش پشتیبانی و تیکت در جوملا با RSTickets ، آموزش جامع افزونه ی پشتیبانی آفلاین RSTickets Pro و روش راه اندازی یک سامانه ی پشتیبانی کاربران بر روی سیستم مدیریت محتوای جوملا .
در این آموزش میتوانید به راحتی دپارتمان ها و کارمندان پشتیبانی خود را تعریف نمایید و برای پشتیبانی از کاربران و مشتریان خود ، بخش ارسال تیکت را راه اندازی کنید.افزونه ی RSTickets محبوبترین سیستم تیکتینگ و پشتیبانی در جوملا میباشد که امکانات بینظیری دارد و در عین حال برای کاربران شما کاربری ساده ای دارد تا بتوانند به راحتی تیکت ارسال کرده و با پشتیبان های وب سایت شما در ارتباط باشند.
اگر سایت جوملایی دارید و یا طراحی سایت جوملایی هستید ، به راحتی بخش پشتیبانی آنلاین خود را برای کاربرانتان راه اندازی کنید.
مزایای این دوره
- راه اندازی سیستم پشتیبانی با تیکت در جوملا
شرح دوره
-
11:00
-
معرفی و ایجاد منوی پشتیبانی و روش ترجمه افزونه
19:00
آموزش بخش پشتیبانی و تیکت در جوملا با RSTickets
تومان150,000
تومان180,000