سبد خرید

آموزش بخش پشتیبانی و تیکت در جوملا با RSTickets

آموزش جامع افزونه ی پشتیبانی آفلاین RSTickets Pro و روش راه اندازی یک سامانه ی پشتیبانی کاربران بر روی سیستم مدیریت محتوای جوملا

0 دانشجو
تومان150,000 تومان180,000
  • آخرین بروزرسانی: مهر ۱۰, ۱۴۰۳
  • فارسی
دانلود برای افزایش سرعت مشاهده ویدیوهای آموزشی بهتر است فیلتر شکن خود را خاموش نمایید

درباره ی دوره

آموزش بخش پشتیبانی و تیکت در جوملا با RSTickets ، آموزش جامع افزونه ی پشتیبانی آفلاین RSTickets Pro و روش راه اندازی یک سامانه ی پشتیبانی کاربران بر روی سیستم مدیریت محتوای جوملا .
در این آموزش میتوانید به راحتی دپارتمان ها و کارمندان پشتیبانی خود را تعریف نمایید و برای پشتیبانی از کاربران و مشتریان خود ، بخش ارسال تیکت را راه اندازی کنید.افزونه ی RSTickets محبوبترین سیستم تیکتینگ و پشتیبانی در جوملا میباشد که امکانات بینظیری دارد و در عین حال برای کاربران شما کاربری ساده ای دارد تا بتوانند به راحتی تیکت ارسال کرده و با پشتیبان های وب سایت شما در ارتباط باشند.
اگر سایت جوملایی دارید و یا طراحی سایت جوملایی هستید ، به راحتی بخش پشتیبانی آنلاین خود را برای کاربرانتان راه اندازی کنید.

اطلاعات بیشتر

مزایای این دوره

  • راه اندازی سیستم پشتیبانی با تیکت در جوملا

شرح دوره

مدرس

ابوالفضل طالبی
5.00
(1 امتیاز)

مدرس دوره های آموزشی برنامه نویسی و طراحی و توسعه وب
مدیر مجموعه های انجمن جوملا ، انجمن لاراول و انجمن PHP ایران
کارآفرین نمونه از مرکز کارآفرینی دانشگاه تهران
مدرس دوره های فنی حرفه ای

تومان150,000 تومان180,000
  • دروس6
  • سطح مهارتمبتدی
  • زبانفارسی
  • زمان آموزش: 2ساعت

پیش نیاز ها

  • آشنایی با سیستم مدیریت محتوای جوملا

مخاطبین هدف این دوره

  • مدیران سایت های جوملایی
  • طراحان سایت های جوملایی
مشاهده ی بیشتر
آموزش بخش پشتیبانی و تیکت در جوملا با RSTickets
تومان150,000 تومان180,000